top of page

Διακοπές vs Υπόλοιπη Χρονιά ;!

Πρόσφατα διάβασα ένα κείμενο που έλεγε πως αντί να αποζητάς διακοπές μανιωδώς, διαμόρφωσε τη ζωή σου με τέτοιο τρόπο ώστε να σου είναι λιγότερο αναγκαίες.

Παίρνοντας αφορμή από αυτό λοιπόν, μια σκέψη θα ήταν να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάποια πράγματα στην καθημερινότητά μας, ώστε οι κατά τα άλλα πολύ σημαντικές διακοπές να πάρουν μια άλλη διάσταση και να οριστούν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο.

Συνήθως, λίγο πριν τις προγραμματισμένες διακοπές, μας πιάνει αυτή η αγωνία και η ανυπομονησία του να φύγουμε, να ξεφύγουμε;

Στις διακοπές μπορούμε να απολαύσουμε αυτό που μας λείπει περισσότερο το υπόλοιπο διάστημα ή που δεν μπορούμε σε καμία άλλη περίοδο μέσα στη χρονιά να το πραγματοποιήσουμε.

Κρίσεις σε όλα τα επίπεδα (οικονομική, κοινωνική, υπαρξιακή κτλ.) θα υπάρχουν πάντα, ας προσπαθήσουμε να διαμορφώσουμε τη ζωή μας όπως μπορούμε και θέλουμε.

Ναι μεν διακοπές ‘’διακόπτω από όλα τα καθιερωμένα ‘’, αλλά από την άλλη όσο πιο λειτουργική και ‘’υποφερτή’’ κάνω εγώ τη χρονιά μου, θα έχω πετύχει σε βάθος χρόνου να βελτιώσω την ποιότητα της ζωής μου.

Πιο συγκεκριμένα:

Δουλειά: Καταλαμβάνει τον περισσότερο χρόνο μέσα στην ημέρα μας, μαζί με τον ύπνο. Ας φροντίσουμε να την έχουμε επιλέξει ή να προσπαθήσουμε να βρούμε ο καθένας το προσωπικό μας ‘’νόημα’’ σε αυτό που κάνουμε καθημερινά για 8 ώρες.

Οικογένεια: Είναι το πρώτο υποστηρικτικό περιβάλλον που έχουμε χωρίς να το αναζητήσουμε. Θα μπορούσαμε να βρούμε ένα άτομο μέσα σε αυτήν να επικοινωνήσουμε;

Σύντροφος: Η σχέση που έχω μου προσφέρει αγάπη, εξέλιξη, χαρά, επικοινωνία;

Φίλοι: Έχουμε επιλέξει άτομα που μας κάνουν να χαμογελάμε και να μας δείχνουν την αγάπη τους;

Ύπνος: Επενδύουμε σε αυτόν. Ξεκουραζόμαστε αρκετά;

Διατροφή: Επενδύουμε και σε αυτό. Είμαστε ό,τι τρώμε; Όλα χρειάζονται με ισορροπία.

Ελεύθερος χρόνος: Έχω; Τον αξιοποιώ; Τα σαββατοκύριακα ή ακόμα και μέσα στη μέρα, αν το επιτρέπει το πρόγραμμά μας. Χρειαζόμαστε ενέργεια για το πενθήμερο της εβδομάδας.

Γενικότερες Υποχρεώσεις και Πρέπει: Όσο λιγότερα πρέπει, τόσο περισσότερη η ποιότητα στη ζωή μας.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page